A dr. Urbán Ügyvédi Iroda asszisztenst keres az alábbi szempontok alapján:
Főbb feladatok:
- földhivatali ügyintézés
- kapcsolattartás ügyfelekkel, kollégákkal, partnerekkel, hatóságokkal
- postai ügyintézés
- házi pénztár kezelése
- adminisztratív feladatok ellátása
- dokumentumok iktatása, iratrendezés, fénymásolás
- nyilvántartások kezelése
- ügyvédek munkájának elősegítése
Elvárások:
- eltökélt, motivált munkavégzésű, nagy teherbírású, hangsúlyozottan felelős hozzáállású, a kitűzött szakmai céljaiért kitartóan tevékeny munkatársat keresünk
- megbízhatóság, precizitás, rátermettség, lelkiismeretes munkavégzés
- jó kommunikációs készség
- jó problémamegoldó képesség
- MS Office, Windows, Internet, Jogtár nyomtatványkitöltő (ÁNYK, JÜB, Takarnet) felhasználó szintű kezelése
- terhelhetőség
- önálló munkavégzés
Főbb szakterületünk:
- ingatlanjog
Előnyt jelent:
- korábbi ügyvédi irodai gyakorlat
- hosszú távú elköteleződés
Amit kínálunk:
- alapbéren felüli juttatások
- professzionális, de barátságos munkahelyi légkör
- szakmai fejlődés
- valódi, felhasználható szakmai tudás megszerzése
- leendő kollégánk számára dinamikus fejlődési és tanulási lehetőséget biztosítunk és bízunk abban, hogy hosszútávon számíthatunk munkájára
Munkavégzés helye: Budapest, V. kerületi alirodánk
Munkaidő: főállás
Fizetés: megegyezés szerint
Jelentkezés esetén fényképes önéletrajzát és lehetőség szerint motivációs levelét az alábbi e-mail címre várjuk.
dr. Urbán Kristóf irodavezető ügyvéd
dr. Urbán Ügyvédi Iroda
Jelentkezés: urbankr@drurban.hu