A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa 2005. szeptember 15-én tartott tárgyalásán megállapította, hogy a G-Publishing Kft., a Napi Ász c. bulvárlap kiadója, a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított.
A kiadó közzétett hirdetései jogsértőek voltak, mert a Napi Ász négy héten át pénteki lapszámaihoz „+ 99 Ft-os” felár mellett DVD-nek nevezett felvétel nem DVD, hanem VCD formátum volt. A Versenytanács határozatában azt is jogsértőnek találta, hogy a lapot „verhetetlen áron” szövegezéssel reklámozta. A Versenytanács a kiadót 5 millió forint bírság megfizetésére kötelezte.
A bulvárlap-piac jellemzője, hogy fogyasztói nem feltétlenül „márkahűek”, a vásárlói döntést nem előzi meg hosszas keresés. A választást erőteljesen befolyásolhatja a címlap, továbbá egy-egy nyereményjáték, vagy ajándékakció, mely jelentősen növelheti az eladási példányszámokat. A piac összesített forgalma -az eladott lapszám szerint – napi 409.000 db bulvár sajtótermék.
A kiadó a Napi Ász négy héten át pénteki lapszámaihoz „+ 99 Ft-os” felár mellett DVD-nek nevezett lemezt mellékelt. Az újsághoz ténylegesen mellékelt film nem DVD, hanem VCD formátumú film volt. A DVD lemezek lejátszására Magyarországon jelenleg forgalomban levő valamennyi DVD készülék alkalmas. VCD lejátszására a régebbi típusú – néhány éve vásárolt DVD készülékek nem mindegyike képes, és jelenleg is vannak forgalomban olyan készülékek, amelyeken nem lehet lejátszani a felvételt. A rendelkezésre álló adatokból megállapíthatóan a DVD és VCD használati értéke nem azonos, sem az asztali DVD lejátszókat, sem a számítógépeket tekintve, így a kiadó túlértékelte az újság mellett adni kívánt „ajándékot”.
A Versenytanács megállapította, hogy a verhetetlen árra vonatkozó állítás azt jelenti, hogy az adott piacon az eljárás alá vont vállalkozás áruja a legolcsóbb. Azokon a piacokon, ahol a jelentős konkurencia harc folytán a vállalkozások egymástól függetlenül folyamatosan változtathatják az árakat, jogsértés veszélye nélkül nehéz megfogalmazni ilyen elsőbbségi állítást.