A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanács a 2004. március 1-én tartott tárgyalásán megállapította, hogy a Henkel Magyarország Kft. Ragasztás Technikai Üzletága fogyasztómegtévesztésre alkalmas magatartást tanúsított azzal, hogy a Loctite Super Attak folyékony pillanatragasztó csomagolásán No.1 megjelölést alkalmazta. A Versenytanács a vállalkozást 2 millió forint bírság megfizetésére kötelezte.
A Henkel Magyarország Kft. Loctite Super Attak terméket védő csomagolás mindkét oldalán jól olvashatóan tüntette fel a “No.1. liquid” jelölést. A kifogásolt jelölés megjelent a Henkel web oldalán, valamint a több Henkel terméket együttesen ábrázoló szórólapokon. A Versenytanács megállapította, hogy ezeken a reklámfelületeken alkalmazott No.1. jelölés azért alkalmas fogyasztómegtévesztésre, mert azt a képzetet kelti, hogy az adott feladat elvégzéséhez célszerűen használható termékek közül adott feladat elvégzéséhez a Henkel terméke a legjobb.
A Gazdasági Versenyhivatal hosszú évek óta folytatott gyakorlata szerint a No.1. nemzetközi rövidítés használata a fogyasztók számára valamely szempontból, a többi piaci termékhez képesti kiemelkedő minőséget jelent. Ha a No.1 jelölés alkalmazása mégsem a termékminőség egyedülálló kiválóságával függ össze, akkor fogyasztókkal egyértelműen és világosan közölni kell a No.1. használatának okát. Jogsértést követ el a vállalkozás, ha magáról vagy termékéről olyan felsőfokú jelzőt állít, amelyet nem tud hitelt érdemlően bizonyítani. A vizsgálat során a Henkel Ragasztás Technikai Üzletága nem tudta igazolni, hogy terméke kétséget kizáróan a legjobb a piacon.
A Versenytanács a bírság kiszabásánál figyelembe vette, hogy az elvégzett tesztek alapján a termék legjobbak egyike, de a jogsértés csekély mértéke mellett nem hagyhatta figyelmen kívül, hogy a Henkel Kft. ellen fogyasztómegtévesztésre alkalmas magatartása tanúsítása miatt korábban két elmarasztaló határozat született.