Kedves Fórumozók!
A problémám hasonló, mint a legutóbbi bejegyzőnek.
Elég kellemetlen szituációban hív egy hölgy a Creditexpressztől. Azt sem tudtam miért, csak hogy adjam meg az adataimat telefonon. Kérdeztem tőle, hogy mi közünk egymáshoz, majd jött a válasz, hogy nem mondhatja meg, mert nem azonosítottam be magam. Félvállról vettem a dolgot, majd mikor másodszor kerestek megnéztem a céget, behajtók, átgondoltam mire fel, mivel Magyarországon sem éltem 5évig, azóta a UPC előre és a telefonszámlám is havonta rendezve van.
Majd látom, hogy 311Ft-os pár napja lejárt tartozásom van a Vatera felé, azt ki is egyenlítettem, jóvá is írták. De hívás érkezett ismét, ami veszekedéssel, majd azzal zárult, hogy rámvágták a telefont, miután kérdeztem, hogy ki adta ki az adataimat illetve, hogy küldjenek levelet ha bármilyen ügyem van velük. Érkezett a válasz azt nem tehetik meg csak ha beazonosítom magam. Hát nem tettem meg ismét. Főleg azért, mert sunyi módon és felzaklató stílusban próbálták kiszedni belőlem. Fáradjak be az ügyfélszolgálatukra. Mire fel, ha nem vagyunk egymással kapcsolatban?
Mit tehetek? Panasszal élhetek a Fogyasztóvédelemnél vagy a Naih-nél (ami már elmarasztalta ezt a céget)? Ha kapok tájékoztatást esetleg levélben és ebben követelik az alább említett 5000Ft körüli adminisztrációs költséget, melyet nem tartok arányosnak sem és jogosnak sem. Mit tehetek? Kihez lehet ezzel fordulni?
Köszönöm a segítséget!