szuper szervíz, szuper márka


nanemaaa # 2008.10.07. 09:09

Ez így elég zűrösen hangzik. Egyrészt mivel az egy hónapnál hosszabb javítási idő esetén kötelző a cserekészülék biztosítása (egy magára adó cég már rövidebb esetre is biztosít...pl telefon, vagy akár autó esetében automatikusan adnak), másrészt kétszeri azonos meghibásodás esetén szerintem automatikusan cserélni kellene a készüléket. Azután, ha az új is azonos tüneteket hordoz, akkor az eredeti vásárláskori vételárat vissza lehet kérni.... vagy levásárolni.

Én néhány éve mobil telefonnal jártam ugyanilyen kálváriát, háromszor cseréltek készüléket, később levásárolhattam az árát.

guba # 2008.10.02. 19:15

Kérjetek cserét, vagy álljatok el a szerződéstől.

Rolcsiboy # 2008.10.02. 09:38

Hát ez szintén elég nagy mocskosság... Főleg ilyen értéknél már elvárható lenne, hogy... na mind1
Én mindenképp összeszedném a szervíz-jegyzőkönyveket, ha nincs akkor utólag kellene kérni a szervíz-től, és mindennel együtt elmennék a területi fogyasztóvédelemhez.
Érdemes lenne felhívni őket, mit javasolnak? Békéltető testületet? (http://www.nfh.hu/…eltetok.html) vagy más?
www.nfh.hu olvass minél többet

Ha pedig van türelmed/erőd/időd, akkor érdemes a gyártót, forgalmazót zaklatni, szépséges leveleket írni a cégvezetésnek (a szép alatt dörgedelmes-re gondolok), hogy peres úton fogsz érvényt szerezni a készülék hibája miatt, stb. stb.
Néha bejön, néha nem (egy másik garancia-s kérdésnél írtam le anyós történetét, neki bejött, mivel kapott egy vadiújat)

Kiara9 # 2008.10.01. 19:41

Utolsó ötletként fordulok hozzátok, hátha valaki mond valami okosat:

2006. karácsonyán vásároltunk egy Sony lcd tv-t 500 e Ft-ért. Fél év múlva az 1/3 részén jelentkezett egy fekete folt. Hívtuk a szervízt, a szerelő látta a helyszínen a hibát, elszállította, majd 1 hónap múlva visszahozták, hogy náluk a hiba nem jelentkezett, tehát a tv jó. Nyuszik voltunk, nem tettünk semmit, de pár hónap múlva újabb hiba jelentkezett a meglévő mellé, a kép és a feliratok időnként beremegnek, elcsíkozódnak. Újból szervíz, kijöttek, látták a hibát, elvitték a tévét, igéretett tettek arra, hogy felhívnak, mi lesz vele. Két hét után mi telefonáltunk, mire közölték, hogy lcd csere lesz, majd újabb három hét után visszhozták a készüléket. Mi azonnal beüzemeltük a szerelő jelenlétében, s rögtön beremegett a kép, amit ő is látott. Hivta a főnököt, aki azt mondta, hogy akkor vigye vissza. De neki támadt egy ötlete, hogy a kocsijából behoz egy másik tévét, bizonyítandó, hogy nem a tévében van a hiba, hanem a jelforrásban. Ez lett a veszte, mert a másik tv jól működött, míg mellette a mién rángatózott. Erre megint hívta a főnököt, majd visszavitte a tévét. Közben felvettük a kapcsolatot a Sony Hungária Kft-vel, akik a szervízmanagerhez továbbították a dolgot, aki a mai napig nem hívott fel minket, nem tájékoztatott, hogy hol tart az ügy, pedig már többször telefonáltunk.
Közben már a második hónapon is túl vagyunk tv nélkül. Felhívtuk a szervízt megint, ahol közölték, hogy a készüléken nem látszik a hiba, de rátesznek egy szoftverfrissítést.
Az az érdekes, hogy a hibát a szerelő itt mindig látja, látta a különbséget a másik készülékkel együtt is, ott bent pedig soha nem látják ugyanazok az emberek.
Nem tudjuk mit tudnánk tenni, mi lehetne a folytatás.